Selamat Bertugas Semula  

Posted by: Kempit

Hari ini aku dah mula bertugas sejak cuti MC dari 24/8/2009. Aku dimasukkan ke Tawakal Hospital dari 24/8 sampai 28/8 sebab aku dijangkiti Influenza A. Alhamdulillah setelah dapat rawatan aku dah sembuh dan boleh mula kerja ari nie.

5 hari dok hospital seksa gak rasanya. Dah la kena kuarantin, mcm jadi tahanan ISA plak hehhehe. Mungkin ini ujian yang harus aku tempoh & aku redha. Namun aku dapat rumuskan beberapa pengajaran iaitu:-
1. Redha dengan ujian Allah.
2. Dapatkan rawatan segera jika x sihat.
3. Jaga kesihatan & keselamatan diri & keluarga.
4. Sentiasa berdoa agar dilindungi Allah.

Alhamdulillah aku dah sembuh.

This entry was posted on 9:12 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment